2015. november 8., vasárnap

Interjú Miranda O. Connorral

Elveszett Lelkek... Éjfürt... Emlékképek... Esőcseppek...
Mindegyik blogon már a kezdetektől 10-20 feliratkozot láthattunk. De miért is? A válasz egyszerű: Azon kívül, hogy mindhárom blog E vagy É betűvel kezdődik, mindet Miranda O. Connor írja, a Born To Die írója.
Szerencsémre sikerült elkészítenem vele egy interjút, melyet most el is olvashattok!
----
A blogger egyik legkiemelkedőbb írójaként, milyen hatással vannak rád a feliratkozók?


Természetesen úgy, mint mindenkinek, nekem is nagyon fontosak a visszajelzések és az olvasók, nélkülük nem lennék most itt, ahol vagyok. Mindig tele tudnak tölteni pozitív energiával, és egy-két kedves szó teljesen feldobja a napomat. Igazán jó érzés tapasztalni, hogy igenis vannak emberek, akik visszatérnek a blogodra és várják a következő részt. A legtöbbjükkel beszélgetek/beszélgettem is, és vannak olyan baráti kapcsolatok, ahol napi szinten felkeressük egymást. Szerintem tök jó, hogy így összehozott bennünket egy blog.

Volt már nagyobb válsághelyzeted? Amikor hosszabb ideig nem tudtál folytatni egy blogot?

Sajnos már többször is előfordult ez velem, és igazából bánom, hogy egyes blogjaimra nem tudok annyi időt és energiát fordítani, mint a többire. Bármennyire is igyekszem írni a részeket, valahol abbamaradnak, és ez ellen nem tudok mit tenni. Az utóbbi időben különösen sok ilyen "bakit" csináltam, de most már komolyabban próbálok gondolkodni, és több időt szakítani a blogokra. Egyszerre csak egy blogot tudok vezetni, ezt megtanultam az idők során, szóval a későbbiekben majd ezzel a taktikával próbálkozok.

Ekkor lecsökkent a feliratkozóid száma?

Nem csökkent le, azonban az érdeklődés eloszlott, tehát sokkal kevesebb lett a látogatók száma.
Ilyenkor elmegy a kedved valamennyire a folytatástól?

Elmegy a kedvem, de tudom, hogy az egész az én elhanyagolásom miatt van, ezért nekem kell újult erőre kapnom, nem hibáztathatom az olvasóimat. 

Valószínűleg minden vélemény pozitív a blogjaidról, de kaptál már negatív kritikákat, esetleg nem kívánatos megjegyzéseket?

Természetesen kaptam hideget és meleget is. Minden véleményt meghallgatok, de igazából nem mindenkiére adok. Akkor fogadok el tanácsot, ha az rendes hangnemben, érvekkel van felállítva, nem szeretem a rövid, lényegtelen javaslatokat. 

Jó érzés híresnek lenni, vagy inkább megterhelőnek látod?


Nem nevezném magam híresnek, de mindenesetre jó érzés, hogy az átlagnál picit több ember ismeri a nevem. Azonban igazából megterhelő, mert bármilyen apró bakimból elefántot lehet csinálni.

Sokszor keresnek föl más bloggerinák, hogy segíts nekik?


Néha-néha megkeresnek, és kérnek véleményt a történetükről, vagy éppen a blogjuk kinézetéről. Én mindig szívesen segítek és adok tanácsokat, ha megérnek rá.
smile hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése